esmaspäev, 8. mai 2023

Haihtumine

 

Bert viskas pilgu möödujale: päris kenake oli too oma heledate kiharate ja säravate sinisilmadega pealtnäha kolmekümnele lähenev naine, ja ta ei tundnud midagi. Ei seganud see tahtmatult pealetükkiv kiim, soov läheneda ja võita käsi, süda ning mis kõik veel. Vabastav, kuid samuti veidi häiriv, sest mees tahab ju olla MEES, mitte mingi nohkarist lödipüks, kes vaid PS5e taga istub teiste omasugustega.

Arvutimängurlusest, mis aastaid tagasi vaid niššikraam, oli saanud peavoolu hobi, millega tegelesid enamus poisid ja plikad. Viimased statilistiliselt märgatavalt vähem, aga siiski.


Pealegi, milline abielus kahe lapse isa, puhas klassika, raiskaks end kiirele lõbustusele, mis tihti viib idülli purustamisele?


Nii mõnedki. Kahjuks.


Bert aga otsustas taolisest avantüürist loobuda. Pealegi, ta kuulus tuntud erakonda, ning kuigi teatud situatsioonis oli väike skandaal kasulik reitingule, polnud pikemas plaanis see kõige arukam käik.


Viimastel riigikogu valimistel läksid asjad nagunii täielikult aia taha, kuna esimees otsustas seltskonnaajakirjanduses poseerida rohkem kui kaks korda skandaalse lauljatariga, kellel seitse last seitsme erineva isaga.


Kas selline ongi meie eliit? küsis keegi kibestunud netikommentaator. Erakond kaebas otsemaid kadeda kodaniku kohtusse ning kõigile üllatusena sai kodanikult kahjutasuks 500 eurot, pluss kohtukulud.


Vastus küsimusele oli nii ja naa, kaldudes tugevalt nii poole. 


Subjekt nimega Bert Bingo üritas ja viis ellugi, sest tema elus ei olnud juba viis aastat ühtegi naisterahvast, keda võiks nimetada ihaldusobjektiks.


Isegi oma abikaasa oli vaid vaatamiseks. Ja vaadata oli, uskuge mind! 


“Kas ma ei ole sinu jaoks enam seksikas?” küsis Berta Bingo kord kalkvelsilmi. Ta oli julgustuseks tarbinud kolm kanget kokteili French 95. Kuna antud hetke nädalapäevaks oli reede, siis tema keha juba ootas järgmise päeva õhtut, kui oma parima ja kallima sõbrannaga saaks vähemalt neli pudelit veini lahendada.


“Sa oled seksikaim!” vastas Bert, ja ta ei luisanud grammigi.


“Aga sa ei taha mind enam üldse ju!” peaaegu tönnis Berta. “See ei ole terve suhe, ma leian.”


“Mul on tööl lihtsalt jubedad pinged peal,” luiskas Bert. “Küll asjad lähevad paremaks.”


“Okei, ma juba mõtlesin, et pean uued ja palju suuremad kunsttissid panema, et oma enesehinnangut tõsta.”


Bert kohtus Bertaga kuus aastat tagasi erakonna peol. Tähendab, Bert kohtus, Berta ei mäletanud sellest õhtust suurt midagi. Elu vajas elamist!


Berta märkas Berti siis, kui mees oli vajutanud nupule “meeldib” ühele paljastavale fotojäädvustusele naise tagumisest kumerusest Instagrami-nimelisel interneti lehel. Lisaks siivutud suvikõrvitsat menutavad emojid ja kena punane südameke.


“Hahaa,” naeris ta oma pärlvalgeid hambaid paljastades sõbranna ja hingesugulasele Brittale. “Vot vaata seda tüüpi! Selline simp, et anna abi!”


“Näita siia…! Kuule, Berta, selliselt saad küll mingi kilo kuus, et sa talle mingi head ööd messi saadaksid.”


“Ma arvan ka!”


Kuid siis tippis Berta voodis enne uinumist google.comi otsingusse mehe nime ja avastas end justkui aardelaeka otsast - noor ja lootustandev poliitik, väga perspektiivikas erakonnas, pealegi!


“Tšau, Britta,” laulis Berta järgmisel hommikul ärganuna telefonikõnes. “Ma arvan, et siit saab parema diili kui mingi suvaline tuhande euro simp!”


Ta oli suures erutuses unustanud hambadki pesemata.


Huvitav, kas Britta tundis ka, et ma haisen, arutles ta endamisi.


Berta ja Berdi suhe arenes helikiirusel, sest juba pärast teist kohtamist vihjas naine, et aeg oleks asjad ikka päris ametlikuks teha.


“Mina igatahes tunnen suurt armastust,” sõnas Berta otsustavalt. “Kas sina ei armasta mind?”


“Et… jah…” kogeles Bert, kuid andis aimu, et sellist partiid ei teeks ta iial, ning pidi nõustuma.


Ühise pingutuse tulemusena sündisid ka Brett ja Britt, kuigi Berta pidi tihti hingesugulasest sõbrannale kaebama, kui kehv on tema kallis abikaasa linade vahel ning kuidas ta peab kogu aeg fantaseerima, et jagab oma ihu hoopis kellegi teisega, kõige enam kohaliku gigahurmuri ja endise glamuurse seeriamõrvari poja Brändon Bruno Brunoga.


Sitt, filosofeeris Britta lohutuseks, on meie tuleviku väetis. Kannata, ja sa saad rikkaks! Sinu lapsed saavad rikkaks!


Tõtt-öelda oli Berta rahul, et Berdi füüsiline huvi tema vastu languskursil oli. Eks ta tundis end vahel veidi halvasti, et nendevaheline leping ja suhe oli vaid kalk kapitalism.


Selline on ilusa inimese elu, oli Britta seepeale kostnud. Britta ise nii kaunis naiseksemplar ei olnud, aga ta oli julge ja sõbralik, seega potentsiaalse tipp-poliitiku tasemele tema ei oleks jõudnud. Küll aga tubli keskastme juht oli tema jaoks ning selle kvoodi Britta ka edukalt täitis.


“Ma pole veel kolmkümmend viiski, aga mulle tundub, et ma kaon tasapisi. Hajun uttu. Vahel on mul tunne, et ma elan vales, aga ma ei oska osutada, mis see vale täpsemalt on. Jah, eks mu suhe naisega on alati olnud ebavõrdne. Mõnikord ma tajun, et temal on minuga koos olla lausa vastik… Samas, lapsed on meil toredad… Eks ma muidugi ise lasin Bertal endale kiirelt päitsed pähe suruda, aga tõsiselt, kas ma oleksin ealeski sellise naise endale saanud?! Ilmselgelt mitte. Elu tahab elamist!” 


Edukas elutreener ja psühholoog, vabal ajal ka taro kaartide asjatundja Brigitte Braun kuulas klienti ja mõtles: jeesus, kui loll mees.


Ütles valjult aga nii: “Ma usun, et teie elutee on täis takistusi, kuid tulvil rohkem suuri võite. Seks ei ole elus põhiline, aga ma soovitan siiski ohjeldamatult seda teha. Kas või soolo võtmes, sest see viib teie saatuse positiivsele kursile. Mul on pakkuda väga eriline erootiline koolitus, kuhu võite koos abikaasaga tulla. Kolmepäevane, Lõuna-Eesti kuppelmaastik ja vaimne-kehaline puhastumine.”


“Ma mõtlen selle peale,” ütles Bert ja oli juba otsustanud, et see koolitus on just nimelt see, mida tema ja Berta vajavad.

Kommentaare ei ole: