esmaspäev, 22. august 2022

NOSW

Kati tahtis. 

Mati tahtis samuti. 

Võib-olla keegi tagasihoidlikuma natuuriga soovis ja oli mitte nii pealetükkiv, aga taolised inimisendid söödi kärmelt lõunasöögiks - amps ja valmis! 

 Mõlemad noored (Kati 23 ja Mati 15) tahtsid hullupööra saada suunamuutjateks, videoblogijateks, esinejateks, klounideks, sest selline oli aeg. Ja tõtt-öelda see oli väga hea aeg, kus elada, kuigi silmatorkavalt pealiskaudne ja lollakas. Eks ammustel aegadelgi sooviti saada näitlejateks ja muidu sulgkergelt ostetavateks, kuid vahepeale mahtusid politseinikud, traktoristid, lüpsjad, poemüüjad ja kosmonaudid ning mõni tuletõrjujagi. Hetkel tegelesid selliste elukutsetega vaid luuserid, Pihu Pilled, onu Heinod ja Kämbla Katid. 

 "Mul suva sellest koolist," sõnas Mati, pilk mobiiltelefoni ekraani liimitud (ainult 4000 jälgijat TikTokis oli personaalne katastroof), "ma ei pea keskassegi minema. Andrew Tate, tead, ikkagi krüptopapp ja NFT'd - muu on prügi. Ma ei tea, niisama elada on mõttetu, blingi ja käshi peab olema sitaks. Muidu ei saa norm eitesidki tulevikus ja pead mingit prügi shäägima, kott peas."

 Kati oli keskhariduse omandanud tõrgeteta, kuid ülikooli ta ei astunud. Isegi meedia alale mitte, sest seal tema meelest liiga vananenud arusaamad elust ja edust. 

 "Tegelikult on mul juba paar toodet oma ametlikul insta kontol reklaamitud," rääkis Kati elava ilmega. "Muidugi üks on suvaline eesti kosmeetikafirma, aga parem kui mitte midagi. Tahaks ikka vingemat kraami. Mõtlesin oma FB'ga teha Onlyfansi, aga ma ei tea, ema saab vist kurjaks. Ja ma kardan, et FB'l võib olla liiga väike noks, et avalikult näidata. Mõtle seda häbi!" 

Kumb neist sai, mida tahtis, on hetkel raske öelda - tulevik on kuss ja otsib oma kurssi. Suunda saab ju kruttida kaheksasse ilmakaarde.

Kommentaare ei ole: